Polityka wykorzystywania plików Cookies:
Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych. Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.
Nowe
03 lutego 2017
23 stycznia 2017
Podskórny Poznań

...a kraj był...

19 stycznia 2017
23 grudnia 2016
Podskórny Poznań

Czego boją się poznaniacy

21 grudnia 2016
 Literatura
Podróż kowboja na Wschód
Tomasz Ewertowski
czwartek, 04 listopada 2010
Teksty Kaplana sprawiają mi problem. Z jednej strony, zawsze jest to wciągająca i pełna interesujących informacji lektura. Z drugiej, czasami podczas czytania mam ochotę wyrzucić książkę do śmieci, bo świat Kaplana jest biało-czarny i pełen krzywdzących, arbitralnych uogólnień.

+
 
 Sztuki wizualne
Kilka słów o Powrocie Jurrego
Agnieszka Kwiecień
czwartek, 04 listopada 2010
W fioletową płaszczyznę przypominającą męską głowę wpisał monumentalną czerwoną literę „I”. Szeryfy czcionki i kontrast barw dają efekt podwójnego motywu – litera niejako tworzy i uchyla wrota do wnętrza głowy.

+
 
 Sztuki wizualne
Bitwy i hołdy Dwurnika
Agnieszka Kwiecień
czwartek, 04 listopada 2010
W ostatnich dniach października z inicjatywy Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie (MOCAK) i Zamku Królewskiego na Wawelu otwarto wystawę dwóch monumentalnych obrazów i kilkunastu szkiców Edwarda Dwurnika zatytułowaną „Bitwy pod Grunwaldem”.

+
 
 Sztuki wizualne
Rewizje oka
Agata Wdowik
czwartek, 04 listopada 2010
„Trudno w sposób jednoznaczny oddzielić technologie i ideologie widzenia. Ale nie o to chodzi. Problem dotyczy gry o obraz toczącej się między technologicznymi utopiami estetyki a ironicznymi wyobrażeniami techniki o sztuce” – głosi napis wprowadzający do jednej z dwóch części wystawy „Powtórka z teorii widzenia” w warszawskim Centrum Sztuki Współczesnej.

+
 
«pierwszapoprzednia161162163164następnaostatnia»

Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama




e.CzasKultury.pl

Polityka wykorzystywania plików Cookies, POLITYKA PRYWATNOŚCI:

Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych.
Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.

×