Polityka wykorzystywania plików Cookies:
Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych. Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe. Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.
Nowe
08 marca 2017
06 marca 2017
03 lutego 2017
23 stycznia 2017
Podskórny Poznań

...a kraj był...

19 stycznia 2017
alt
 Teatr
Epilepsy is dancing
Maria Magdalena Beszterda
wtorek, 19 kwietnia 2016
Interesujący estetycznie „Lear” w poznańskim Teatrze Nowym może hipnotyzować publiczność. Świetna oprawa wizualna i ciekawe pomysły interpretacyjne nie usprawiedliwiają jednak gubienia znaczeń w chaosie prezentacji. Jędrzej Piaskowski dekonstruuje tragedię Szekspira, reżyserując spektakl efektowny, a może – po prostu – efekciarski? Komentarze (1)

+
 
alt
 Teatr
Kiedy umierają bajki
Katarzyna Mikołajewska
czwartek, 14 kwietnia 2016
Agata Duda-Gracz poszukuje współczesnych odpowiedników bohaterów Szekspirowskiej „Burzy”, aby w przejmujący sposób opowiadać o samotności. W świecie „Po burzy Szekspira” nie ma miejsca na naiwną wiarę w baśniowe zakończenia i potęgę magicznych sił.

+
 
alt
 Teatr
Sukces i rozwój – tak, ale…
Adam Domalewski
piątek, 01 kwietnia 2016
Świta Wolanda zjawia się we współczesnej Warszawie, by spytać, jak w ciągu ostatniego ćwierćwiecza zmienili się jej mieszkańcy. Zgromadzona wokół wielkiego stołu publiczność wyraża opinie i podejmuje decyzje na temat przebiegu zdarzeń. Czy liberalny kapitalizm nie pokonał wiary w możliwość utopii i anarchii? Spektakl Wiktora Rubina i Jolanty Janiczak przypomina, że warto nie tracić nadziei, bo każdy dostanie to, w co wierzy.

+
 
alt
 Teatr
Po co nam teatr?
Stanisław Godlewski
czwartek, 24 marca 2016
Dlaczego pozwalamy sobą manipulować? Dlaczego całe społeczeństwa myślą pod dyktando mediów, polityków i wielkiego biznesu? Barbara Wysocka w świetnej inscenizacji Szekspirowskiego „Juliusza Cezara” pyta, czy potrzebujemy jeszcze wolności. Prowokując dyskusję, gotowa jest ujawniać teatralne techniki manipulacji.

+
 
alt
 Teatr
Ciemno wszędzie, głucho wszędzie, co to będzie…? Nic nie będzie!
Piotr Dobrowolski
czwartek, 17 marca 2016
Premierze kolejnej (której to już w ostatnich latach?) inscenizacji „Dziadów” towarzyszyły szczególne oczekiwania: reżyserować miał „mistrz europejskiego teatru”, obcokrajowiec, a w dodatku – Litwin. Eimuntas Nekrošius wyeksponował poetyckość tekstu Mickiewicza w precyzyjnym aktorsko, ale i ironicznym widowisku. Chociaż roi się w nim od symboli, ze sceny wieje nudą.

+
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama


Reklama




e.CzasKultury.pl

Polityka wykorzystywania plików Cookies, POLITYKA PRYWATNOŚCI:

Informujemy, iż strona wykorzystuje pliki cookies w celach tworzenia statystyk i informacyjnych.
Cookies nie są szkodliwe dla komputera ani dla użytkownika i jego danych. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
Korzystanie z cookies jest możliwe poprzez ich akceptację przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku. Można zablokować pliki cookies poprzez zmianę ustawień domyślnych swojej przeglądarki, pozostawienie ustawień domyślnych, powoduje, wyrażenie zgody użytkownika do stosowania plików cookies.

×